שאלות ותשובות
האם יש חנות פיזית בה ניתן למדוד את הפריטים?
כמובן! ניתן להגיע ולהתרשם מהמוצרים שלנו ומהאיכות שלהם בסניף שלנו, הממוקם בדלית אל-כרמל, רחוב 672 כיכר השוטר.
במקרה של פגם במוצר, האם ניתן לבצע החלפה?
אם המוצר אינו מתאים לך מכל סיבה שהיא – ניתן להחליפו או להחזירו תוך 14 ימי עסקים ולקבל החזר כספי או זיכוי, בהתאם לבחירתך. לתיאום ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-7833793.
תוך כמה זמן המוצרים מגיעים לאחר ההזמנה?
זמן האספקה של המוצרים הוא עד 7 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית.
ניתן גם לבצע איסוף עצמי מהכתובת המופיעה באתר – בתיאום מראש בלבד וללא עלות נוספת.
האם כל המידות מופיעות באתר?
כן, כל המידות הקיימות למוצר מופיעות בדף המוצר. במידה ואינך בטוחה איזו מידה מתאימה לך – מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ.
איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
ניתן לפנות אלינו בטלפון: 050-7833793
או דרך טופס יצירת קשר באתר / הודעה בוואטסאפ .
