שאלות ותשובות

האם יש חנות פיזית בה ניתן למדוד את הפריטים?

כמובן! ניתן להגיע ולהתרשם מהמוצרים שלנו ומהאיכות שלהם בסניף שלנו, הממוקם בדלית אל-כרמל, רחוב 672 כיכר השוטר.

במקרה של פגם במוצר, האם ניתן לבצע החלפה?

אם המוצר אינו מתאים לך מכל סיבה שהיא – ניתן להחליפו או להחזירו תוך 14 ימי עסקים ולקבל החזר כספי או זיכוי, בהתאם לבחירתך. לתיאום ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-7833793.

תוך כמה זמן המוצרים מגיעים לאחר ההזמנה?

זמן האספקה של המוצרים הוא עד 7 ימי עסקים באמצעות שליח עד הבית.
ניתן גם לבצע איסוף עצמי מהכתובת המופיעה באתר – בתיאום מראש בלבד וללא עלות נוספת.

האם כל המידות מופיעות באתר?

כן, כל המידות הקיימות למוצר מופיעות בדף המוצר. במידה ואינך בטוחה איזו מידה מתאימה לך – מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ.

איך ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות?

ניתן לפנות אלינו בטלפון: 050-7833793
או דרך טופס יצירת קשר באתר / הודעה בוואטסאפ .